niedziela, 5 kwietnia 2020

Maseczka ochronna 3-warstwowa w 3-5 minut

  Witajcie dawno mnie tu nie było i raczej to nie ulegnie zmianie. Wpadłam na swojego dawnego bloga, żeby Wam pokazać jak w łatwy i szybki sposób w warunkach domowych można zrobić maseczkę ochronną 3-warstwową (bawełna-flizelina-bawełna). Zaznaczam, że nie trzeba mieć maszyny, można to również zszyć ręcznie.
                             
                                                    


Potrzebujemy:
-nici
-bawełnę 24cm x 38cm
-gumkę 
-flizelinę

ZACZYNAMY:
1.Wycinamy z bawełny prostokąt o wymiarach 24cm x 38cm


2. Podwójnie zwijamy dwa krótsze brzegi i zszywamy


3.Całość składamy "na zakładkę".



4.Podwójnie zwijamy dwa nieobszyte brzegi i zszywamy. Pamiętajcie, że w ten zszyty tunel trzeba będzie włożyć gumkę. Można bezpośrednio zszywać boki z przełożoną już gumką. Ja czekam na kuriera, który dostarczy mi gumkę o średnicy 2mm i wtedy będę przewlekać agrafką



W uszytą kieszonkę przed każdym użyciem można włożyć wycięty na wymiar maseczki fragment flizeliny.


Dodatkowo zamieszczam Wam instrukcję jak prawidłowo nosić maseczkę (źrodło:internet)- z góry przepraszam za gorszą jakość zdjęcia.

                                        

Mam nadzieję, że zachęciłam Was do uszycia maseczek. Ja z racji tego, że nie mam dużo czasu szyję tylko dla swoich najbliższych. 

Na ten czas życzę Wam dużo zdrowia, cierpliwości i pozytywnych myśli. Dbajcie o siebie!

 " Bądźmy dobrej myśli bo po co być złej..."

2 komentarze: