poniedziałek, 29 grudnia 2014

kocyk MINKY



 

Dzisiaj proponuję uszyć kocyka z minky i bawełny.
Szycie minky na maszynie z nieregulowaną stopką nie jest łatwe. 
 Ja napotkałam na dwa problemy z minky pierwszy to taki, że ślizgał się pod stopką, a drugi gorszy- rozciągał się. Kilka razy musiałam rozpruć, gdzieś coś przyciąć aż w końcu wyszły dwa dla moich dziewczynek. Uszyłam wersję letnią czyli bez żadnego wypełnienia, jeśli chcecie grubsze proponuję zastosować watolinę, którą bez problemu można znaleźć na allegro.

Od jednej krawcowej dostałam radę by uniknąć rozciągania minky należy szyć od góry bawełną albo przez papier pergaminowy wtedy może minky nie będzie się aż tak rozciągać.
 A Wy może macie jeszcze inne rady z chęcią się dowiem jak Wam się szyje minky .

3 komentarze:

  1. też zawsze bardziej rozciągliwy materiał daję na dół i to trochę ułatwia sprawę :) kocyki bardzo fajne!

    OdpowiedzUsuń